2017. október 30., hétfő

The Tea Break Award ~ A Teaszünet Díj

Sziasztok! 
Nem, nem őrültem meg, amiért két egymás utáni napon posztolok - azért takarékoskodni kell azokkal a novellákkal, na -, a mostani bejegyzésről huszonnégy órával ezelőtt nem is gondoltam volna, hogy meg fog születni. Akkor még nem is tudtam a díjról, nem csoda hát, hogy rendesen meglepődtem, amikor Thea jelzett a chatben, hogy vár nála egy meglepetés. Onnantól viszont nem volt megállás, alig nyitottam meg az ablakot, máris vigyorogtam, mint egy ugribugri fókakölyök. Nem csak azért örültem, mert ezáltal a MATT megkapta az első díját, hanem azért is, mert a :): your choice szerkesztője szuperjó díjjal ajándékozott meg. Már a feladatok olvasgatása közben is sokat mosolyogtam, így nem is volt kérdés számomra, hogy kitöltöm a díjat. Vágjunk is bele! 

Szabályok: 
 
1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.

2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.

3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.

4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.

5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.

+1. Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.


1. Thea, köszönöm szépen, hogy gondoltál rám, nagyon jól esett a pozitív visszajelzés! Egyébként, bár már írtam Neked kommentben, itt is gratulálok a díj ötletéhez, nagyon király lett! A blogodat pedig csak ajánlani tudom mindenkinek, hiszen ötletes, egyedi, de ami a leginkább megfogott benne, hogy végtelenül őszinte. Emellett inspirál is, szóval ha valaki éppen maga alatt van, nézzen körül nyugodtan, biztosra veszem, hogy előbb-utóbb megjön a jókedve:) 

2. 
 
Karib-tenger kalózai<3 

3. 

1. Mit szeretsz a legjobban a saját blogodban? Azt, hogy itt önmagam lehetek, bármit kiírhatok magamból, és az olvasóim megértik az agymenéseimet, sőt még szeretik is azokat. A másik, amiért imádom, hogy ez az első blog, ahol nem csak fanficekkel foglalkozom, hanem saját kútfőből merített ötleteket is megosztok az  idetévedőkkel. 
2. Írj egy random szót valamilyen másik nyelven. Milyen nyelven van, mit jelent és miért ez jutott eszedbe? Wohltatigskeitveranstaltung, kérdés nélkül. Csak rá kell nézni, hát nem gyönyörű? Egyébként németül van, és valami olyasmit jelent, hogy jótékonysági esemény/szervezet. A szépséges hangzása mellett azért esett erre a szóra a választásom, mert nagyjából egy éve mindig ezzel riogatjuk az angolos évfolyamtársainkat, és mert amikor tanultuk, rengeteget nevettünk rajta. Amúgy, bármennyire is fura, pláne ez után, de én nagyon szeretem a német nyelvet, tényleg. Nem csak az ilyen horrorkategóriás szavak miatt, hanem mert logikus, érthető, és még a kiejtés sem okoz gondot :D 

3. A tőled balra lévő első tárgy lesz a fegyvered egy zombi apokalipszisben, mi az és hogyan használnád? Telefon, fülhallgató. Hm. Megfojthatnék vele pár zombit, esetleg mutogathatnék nekik képeket szerény személyemről - néhány láttán bizonyára elmenne az étvágyuk :"DD 

4. Mik azok az apró dolgok, amik bármikor képesek megmosolyogtatni, boldoggá tenni? Ha ezt most elkezdeném felsorolni neked, lemenne a Nap :D De azért mondok néhány példát: csoki, váratlan ölelések, ihlet, új ötletek a sztorimhoz, egy új komment/feliratkozó, hülyéskedés a barátaimmal, amikor valakinek áradozhatok a Teen Wolfról, a kutyám, egy jó novella, forró tea a radiátor mellett, ha találok egy számot, ami azonnal a kedvencemmé válik, Cody *myfuturhusband* Christian, az idős párok az utcán, a pillanat, amikor apa hazajön Németországból és újra együtt a család, sonkás-sajtos melegszendvics, csinos bőrdzsekik, interjúk olvasása és készítése, stb. 

5. Szereted, amit csinálsz? (suli, munka, stb.) Hátöhmm, elég vegyes érzelmeim vannak ezzel kapcsolatban, mert néhány dolgot szeretek a suliban, néhányat nem. Az például tök jó, hogy idén kaptunk pár nagyon erős tanárt, akik érdekesen magyaráznak, így nem unom szét magam az óráikon. Sokan viszont még mindig rohadt sza... elég gyengén tanítanak, és sokszor nem is értem, minek ülök én ott, ha nem is érettségi tárgy, és sose venném hasznát az életben. A reggeli utazást, meg a 4.45-ös kelést rühellem, azt viszont szeretem, hogy hazafele tudok zenét hallgatni, illetve sokszor akkor száll meg az ihlet, így gyorsan felírhatom az ötleteimet. Az osztályomból senkivel sincs bajom, sőt akad pár ember, akivel mindig tök jól el tudok beszélgetni, de sajnos sokszor még mindig nem találom a helyem, és elég durván kívülállónak érzem magam. Szóval ja, vegyes. Szeretem is, meg nem is. 

6. Ha bárhol lehetnél most, hol lennél a legszívesebben és miért? Ez nem kérdés, Olaszországban. Ott nem kötelez senki szétfagyásra, és ehetek pizzát:3 Meg amúgy is mindig meg akartam nézni a Colosseumot. 

7. Mi a neved utolsó betűje? Írj egy szót azzal a betűvel! Mind a blogger, mind az igazi nevem A-ra végződik, szóval legyen, mondjuk, ananász. Az finom. Amúgy nem jár folyton a kaján az eszem, ááá, dehogy.       

8. Hogyan képzeled el magad, az életed két év múlva? Két év múlva az utolsó gimnáziumi évemet fogom taposni, remélhetően a hátam mögött két sikeres érettségivel és nyelvvizsgával. Készülök az érettségire, de közben néha jut időm eljárni szórakozni, sőt, talán még írni is. Ugyanúgy van egy aktuális kedvenc filmem/sorozatom/könyvem/kiskutyám, amire fangörcsölhetek, és talán, talántalántalántalááán, nagyon-nagyon zárójelben, azt is meg merném kockáztatni, hogy még párom is van. Jaj, kis naiv, de elhitted. Amúgy ugyanolyan hulla vagyok, mint most, csak már megszoktam, így nem panaszkodom miatta.


4. Az én kérdéseim a díjazottjaimnak: 
 
1. Ki(k)nek az ismeretségét köszönheted a blogolásnak? 
2. Írd le három szóval azt a személyt, akivel a legutóbb beszéltél!
3. Ha lenne rá lehetőséged, melyik kitalált karaktert keltenéd életre? 
4. Mit szoktál csinálni lefekvés előtt? 
5. Melyik zeneszámmal jellemzi leginkább a blogodat, és miért? 
6. Mi az, amit csak akkor csinálsz, amikor már tényleg nagyon-nagyon-nagyon unatkozol? 
7. Világ körüli útra indulsz, de csak  öt dolgot, és két személyt vihetsz magaddal. Mikre, és kikre esik a választásod? Tegyük fel, hogy elkap egy csapat kannibál, akiktől csak akkor szabadulhatsz, ha odaadsz nekik négy dolgot, vagy egy embert. Mit teszel? 
8. Egy barátod (khm, "barátod") titokban benevez az X-Faktorba. Megérkezik a levél, öt óra múlva jelenéseb van a színpadon. Mit teszel?  
 
5. Az én jelöltjeim: 
 
Colorati  - mert Lili Leone egy végtelenül jófej és segítőkész lány, a blogján jobbnál-jobb tippekkel látja el a leendő írókat, és mert alig várom, hogy találkozzak vele. (Csütörtöööök<3) 
Lyla's - mert az valami csoda, ahogy Lyla Campbell ír. Egy óra alatt kivégeztem a blogját, ráadásul elérte azt, amit másnak nem sikerült: hogy ennyi év után érdeklődjek a Szent Johanna Gimi iránt. 
Todos Los Días - mert Victoria Bloom aktuális témákról ír, elgondolkodtató, inspiráló, és mindenkihez van egy kedves szava. 
Kitablar - mert az akkora könyvmolyok, mint Barby, megérdemlik az elismerést, és mert imádom ezt a kis csajszit :D 
Pillangó  - mert volt szerencsém Christine K. Coldman könyvét elolvasni, és minden elfogultság nélkül mondhatom, hogy igen, megérdemli a díjat. 
Magánsivatag - mert Aurora hihetetlenül életvidám leányzó, akitől sokat lehet tanulni. 


+1. Minden díjazottnak sok sikert kívánok mindenhez, amibe belefognak! Sose adjátok fel, mindig maradjatok önmagatok, és írjatok még nagyon-nagyon sokat, mert  tehetségesek vagytok! 

Mindenkit ölel, Maja<3


8 megjegyzés:

  1. Jaj Te! Most azt is mondhatnám, hogy távozz sátán, amiatt mert adtál nekem egy díjat ( xd ), de nem teszem mert esküszöm, nagyon tetszenek a kérdések, mivel a te kis imádnivaló beteg elmédből pattantak ki <3 :3, úgyhogy köszönöm, hogy gondoltál rám <33. Esküszöm, megpróbálom kitölteni, de az ilyen dolgokba mindig olyan feledékeny vagyok :D
    Öleléééés (most még csak virtuálisan)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. XDDDD hát, örülök, hogy tetszenek a kérdések, meg h nem akarsz azonnali hatállyal elásni a kert végébe (bár ki tudja, mi lesz itt éjszaka :D) Mondjuk, amikor visszaolvastam a kérdédeket, elgondolkoztam a saját épelméjűségemen (khm utcsó kettő khm) de remélem, jó lesz rájuk válaszolni^^
      Hatalmas virtuális ölelééééés*.*
      Maja <3

      Törlés
  2. Itt is nagyon-nagyon köszönöm a díjat, meg az elképesztően cuki szavaidat ♥ Ugyan nem nagyon szoktam díjakat kirakni, mindig kimegy a fejemből, két hónap után meg pofátlanságnak szoktam érezni, de meglátjuk, tetszenek a kérdéseid! :3
    Love ya, Lyl

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs mit, mindet megérdemelted :D És igazából te döntesz, ha rámész Thea blogjára, ott láthatod, hogy alapjáraton nem is muszáj elfogadnod a díjat - persze, azért örülnék, ha kiraknád.:)
      Maja <3

      Törlés
    2. Sziaa! Kiraktam ám <3 http://lyla-campbell.blogspot.co.at/2017/11/the-tea-break-award.html

      Törlés
  3. Nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat és azt, hogy elfogadtad a jelölést! :) Csak így tovább, hajrá-hajrá! ^^

    VálaszTörlés